La castel ca prinții

După ultima experiență de la Rockanotherworld am zis să nu mă obișnuiesc prea mult cu viața de corporație și să fac o vizită la castel, în Bonțida pentru ediția cu numarul 7 a festivalului Electric Castle. Băieții ne-au primit cu inima deschisă, cu mult soare și fară ploi *sad face* Nu mă pot declara întru totul mulțumit de line-up-ul din acest an, dar au fost câteva momente foarte frumoase pentru care mă gândesc să vin și ediția viitoare.

67689239_2307393409375388_3361600684158877696_o

Băieții au simțit ca a fost un drum lung de la Văleni până la Bonțida și de aceea ziua de miercuri a fost mai liniștită. Am văzut-o din nou pe Ana Coman de care nu mă pot sătura și spre seară au venit și băieții de la Jurjak cu un show bun.

Joi am început la main stage alături de Alternosfera, băieți cu care sunt într-o mică dispută din cauza aronganței formației. A fost un show drăguț, lumea a venit să îi vadă, Marcel nu prea a vorbit cu noi și-a cântat piesele și au plecat. Apoi am fugit la hangar unde i-am văzut pe cei de la Am fost la munte și mi-a placut. Mi-a plăcut am fost la munte și mi-a placut, abia aștept să îi revăd. Din nou leneveală prin festival, mai un burger, mai un somn la umbra. Ajungem din nou la main unde Chvrches ceva formație din Scoția au facut un mare show. Nu știam de ei dar chiar m-au impresionat și o să îi mai ascult. Încheiem seara cu un Limp Bizkit obosit spun unii, nu știu foarte sigur, nu-s mare fan, m-am bucurat de undeva din spate.

67112366_2308060542642008_882563638425026560_o.jpg

Vineri și sâmbătă au fost pline, atât ca public cât și ca artiști mișto. I-am văzut pe cei de la The Mono Jacks, CTC, Moonlight Breakfast, Grimus, Valeria Stoica și am încheiat in mare forța cu Florence and the Machine și Bring me the horizon. In opinia mea Florence a făcut cel mai bun show de la această ediție. O Florence delicată, o drama queen dar și foarte agitată și plină de energie. Nici Oli nu s-a descurcat rău, m-am distrat super bine la ei și abia aștept să îi revăd din nou. Anul viitor la Sziget !?

Duminică iar a fost o zi de relaxare, am reușit să ajung la cei de la Zmei3, o trupă românească cel puțin interesantă. Nu e pentru toata lumea, dar din când în când intră bine, zic. Apoi în seară ne-am găsit cu ultimul headliner, 30 seconds to mars. Un show care a început destul de slab din punctul meu de vedere, parcă nici el nu mai putea dupa 4 zile de fest dar s-a redresat și s-a terminat frumos. A băgat și niște acapella, a cântat și fra-su, a mers treaba. Pentru ultima piesă a lasat publicul să urce pe scena, undeva la 30 de norocoși au avut ocazia de a sta pe aceeași scenă cu Jared. Frumos!

67478493_2309768319137897_7406596506960003072_o.jpg

Nu au lipsit nici momentele mai picante. De exemplu maneaua pusa de Tommy Cash #niciunfestfaramanele sau scena ruptă la o cântarea de a lui Macanache.

La capitolul organizare băieții au stat foarte bine când vine vorba de fest (cică au fost mici probleme cu autobuzele Bonțida – Cluj, nuj, not my job), mereu voluntarii îți săreau în ajutor, niste WC-uri și dușuri de nota 20, chiar am rămas plăcut surprins, coșuri de gunori și reciclare.

Overall o experiență foarte drăguță ce merită încercată măcar o dată în viață! #meetmeatthecaste

*pozele aparțin echipei foto a festivalului*

Leave a comment